Data publikacji: 2018-07-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Piękna opalenizna z samoopalaczem? To możliwe!Kategoria: LIFESTYLE, UrodaUzyskanie złocistej opalenizny nie jest takie proste. Kiedy nie ma się czasu na opalanie
Data publikacji: 2019-04-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ZADBAJ O SKÓRĘ PODCZAS MAJÓWKIKategoria: LIFESTYLE, UrodaMajówka czeka na nas już za rogiem. Niektórzy wyjechali na ekstremalnie długi weekend, a dla innych z
Data publikacji: 2019-10-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Piękna skóra budzi się nocą – nowa marka SLAAPKategoria: LIFESTYLE, UrodaKobiety nieustannie szukają sposobu na to, by zapewnić piękno swojej skórze. Marka
Data publikacji: 2019-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NAJWAŻNIEJSZY MĘŻCZYZNA W NASZYM ŻYCIU – TATAKategoria: LIFESTYLE, UrodaCzerwiec to nie tylko Dzień Dziecka i koniec roku szkolnego. W tym miesiącu swoje św
Data publikacji: 2018-11-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Skóra wokół oczu – jak o nią dbać, by była w dobrej kondycji?Kategoria: LIFESTYLE, UrodaSkóra pod oczami jest bardzo wymagająca, szybko się przesusza i ł
Data publikacji: 2017-08-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KLORANE ŻEL NA BAZIE PIWONIIKategoria: LIFESTYLE, UrodaŻel łagodzi i redukuje podrażnienia już po pierwszym zastosowaniu, dzięki wysokiemu stężeniu wyciągu
Data publikacji: 2015-09-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przebarwienia? Nie, dziękuję!Kategoria: LIFESTYLE, UrodaNajczęściej tuż po wakacjach do gabinetów medycyny estetycznej zgłasza się wielu pacjentów z problem
Data publikacji: 2015-03-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kosmetyczna gratka dla łasuchówKategoria: LIFESTYLE, UrodaMarka Tso Moriri wprowadza na rynek kolejną, kompleksową serię kosmetyków naturalnych – „Wiś
Data publikacji: 2016-08-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Naturalne piękno FrancuzekKategoria: LIFESTYLE, UrodaZawsze piękne, dystyngowane, zadbane. W ramach kampanii French Touch sprawdzamy, na czym polega sekret Francuz
Data publikacji: 2017-03-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wybory kosmetyczne millenialsówKategoria: LIFESTYLE, UrodaNajczęściej pytają o opinię znajomych lub przeglądają fora internetowe a zakupów dokonują w sklepa