Informacja prasowa, 27.08.2014
SOLAR ZMIENIA FORMĘ
Najnowsza kampania wizerunkowa Solar potwierdza imponującą ewolucję marki. Kolekcja F/W 2014/15 została przedstawiona oczyma cenionego szwajcarskiego fotografa RenĂŠ Habermachera ” to pierwsza tego typu współpraca w historii firmy. Rezultatem pracy artysty są fotografie na najwyzĚszym sĚwiatowym poziomie, ktoĚry reprezentują cenione domy mody.
Prace autorstwa Habermachera były publikowane na łamach – Vogue’a – , – Harper’s Bazaar – czy – Vanity Fair – . Artysta fotografował między innymi kolekcje takich marek jak: Armani, Christian Dior, Hugo Boss, Comme des Garçons i Rick Owens. Do tej listy dołączył Solar.
WspoĚłpraca ze sĚwiatowej klasy fotografem, jakim jest ReneĚ Habermacher, to istotny krok w rozwoju wizerunku naszej marki. JestesĚmy bardzo zadowoleni z efektoĚw tej kooperacji i mamy nadzieję, zĚe nasze klientki zainspirują się sesjami, ktoĚre dla nich stworzylisĚmy. Fotografia mody ma niezwykłą moc! ” moĚwi Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.
Przed obiektywem RenĂŠ Habermachera stanęły znane polskie modelki: Patrycja Gardygajło, pracująca m.in.z markami Jil Sander, Moschino, La Mania czy Oscar de la Renta, oraz Charlotte Tomaszewska, mająca na swoim koncie realizacje dla Marca Jacobsa, Harrodsa czy Cacharel. O kreacje modelek po raz kolejny zadbał nieoceniony stylista Robert Kiełb ” jego propozycje zestawów podkreślają stylowy charakter najnowszej kolekcji. W sezonie F/W 2014/15 Solar proponuje stylizacje, które ” podobnie jak kobieca natura ” są pełne przeciwieństw. Kolekcję cechują nowe, zaskakujące zestawienia kolorystyczne i roĚzĚnorodne formy. Solar z powodzeniem zestawia trendy z ponadczasową klasyką.
Obie sesje wizerunkowe marki Solar będzie można zobaczyć w prestiżowych magazynach dla kobiet: – Harper’s Bazaar – , – Elle – , – Twoim Stylu – , – Wysokich Obcasach – czy – Viva!Moda – . Fotografie znajdują się także na stronie internetowej marki Solar oraz w trzecim wydaniu – Magazynu Solar – . Od 28 sierpnia publikacja w zmienionej, uszlachetnionej odsłonie będzie dostępna w dwu wersjach ” drukowanej, która pojawi się w salonach firmowych marki, oraz w bezpłatnym wydaniu na iPada