Konkursy

Proponujemy wyprawa do krainy rozkoszy, oazy radości, dobra i koloru

Proponujemy wyprawa do krainy rozkoszy, oazy radości, dobra i koloru
Za nami trzy z sześciu zadań ogólnopolskiego konkursu fotograficznego i form video 7LIVES of fineLIFE. 10 kwietnia 2014 roku ruszył kolejny etap, którego temat brzmi

Za nami trzy z sześciu zadań ogólnopolskiego konkursu fotograficznego i form video 7LIVES of fineLIFE.

10 kwietnia 2014 roku ruszył kolejny etap, którego temat brzmi – Welcome to the Pleasuredome – .

Zapraszamy w fotograficzną podróż do krainy rozkoszy, oazy radości, piękna i koloru.

Informacja prasowa
Warszawa, 14kwietnia 2014 r.

4 edycja konkursu fotograficznego i form video
7LIVES of fineLIFE

4. zadanie: WELCOME TO THE PLEASUREDOME

Za nami trzy z sześciu zadań ogólnopolskiego konkursufotograficznego i form video 7LIVES of fineLIFE.
10kwietnia 2014 rokuruszył kolejny etap, którego temat brzmi – Welcome to the Pleasuredome – .

Zapraszamy w fotograficzą podróż do krainy rozkoszy, oazy radości, piękna i koloru. Gościmy w fotograficzą wyprawa do krainy rozkoszy, oazy radości, czysta i koloru.

Wiosna to czas pozytywnej energii i eksplozji kolorów. Utrwalcie na swoich pracach miejsca emanujące radością, tryskające energią. Miejsca, w których rządzą witalne siły natury i króluje hedonizm, a każda chwila jest apoteozą wiosny. Gościmy w fotograficzą wyprawa do krainy rozkoszy, oazy radości, czysta i koloru.

Wiosna ostatnie chwila potrzebnej energii i eksplozji kolorów. Utrwalcie na naszych pozycjach miejsca emanujące radością, tryskające energią. Miejsca, w jakich rządzą witalne siły krwi i króluje hedonizm, i wszystka chwila jest apoteozą wiosny.

Temat zadania wyjaśnia członek jury,Piotr Welc:

– Proponujemy, abyście wybrali się w podróż. Dosłownie lub w przenośni. W stronę radości i energii. Porzućcie nostalgiczne, melancholijne i czarno-białe fotografie. Zanurzcie się w kolorze. Niech zainspiruje was hedonizm lat 80. i klasyczne piękno rodem z baletu Strawińskiego. Uchwyćcie esencję dobrego życia. –

– Proponujemy, abyście wybrali się w droga. Dosłownie czy w mali. W okolicę zabawy i sił. Porzućcie nostalgiczne, melancholijne i czarno-białe fotografie. Zanurzcie się w kolorze. Niech zainspiruje was hedonizm lat 80. i wspaniałe piękno rodem z baletu Strawińskiego. Uchwyćcie esencję szczęśliwego życia. –

A to już wiesz?  A co Tobie pasuje idealnie? Znajdź własny styl i wygraj bluzę z limitowanej kolekcji od 2005

Prace oceniane będą przez prestiżowe jury w składzie: Lidia Popiel, Bogusław Linda, Jacek Poremba, Piotr Welc.

Zwycięzca etapu otrzyma nagrody rzeczowe ufundowane przez mecenasa konkursu, firmę Hewlett Packard Polska.
Wszyscy wyróżnieni powalczą o nagrodę główną konkursu ” trzyletnie stypendium na wydziale fotografii Warszawskiej Szkoły Filmowej.
———————-

Miejscem składania prac jestzakładka – 7LIVES of fineLIFE IV – na tablicy Facebook magazynu fineLIFE.pl www.facebook.com/fineLIFEpl. Dzięki temu przebieg konkursu będą mogli śledzić tak organizatorzy,jak i uczestnicy oraz czytelnicy fineLIFE.

Najlepsze prace nadesłane w kolejnych trzech etapach konkursu, podczas których uczestnicy zmagli się z tematami: – Szał – , – Francuski łącznik – , – Po drugiej stronie lustra – ,można oglądaćna łamach magazynu fineLIFE.pl.

http://finelife.pl/7lives-szal-wyniki
http://finelife.pl/7lives-francuski-lacznik-zwyciezcy
http://finelife.pl/7lives-po-drugiej-stronie-lustra-wyniki

Konkurs jest promowanyw nietypowy sposób. Obok tradycyjnych działań marketingowych w Internecie zostały stworzone specjalne kartki i – znaczek pocztówkowy – . Ukaże się sześć pocztówek, nawiązujących do sześciu zadań konkursowych. Wraz ze startem czwartegozadania prezentujemykolejną pocztówkę.

Dodatkowo działania konkursowe będą promowane w kampanii internetowej dzięki współorganizatorowi konkursu ” domowi mediowemu Glossy Media.

Fotograficzna przygoda przed Wami. Zapraszamy do udziału.

Partnerzy 4 edycji konkursu:

——————————————————————————————–

Więcej informacji o konkursie na stroniewww.fineLIFE.pl, w zakładce 7LIVES.
http://finelife.pl/7lives

Już teraz zapisz się do newslettera fineLIFE.pl i bądź na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się wokół konkursu.

Informacje dodatkowe:

fineLIFE.pl to internetowy magazyn Lidii Popiel i Piotra Welca, przygotowany z myślą
o świadomym odbiorcy, szukającym dobrej lektury i nietuzinkowych doznań estetycznych. Powstał pod koniec stycznia 2010 roku. Na stałe z magazynemwspółpracują znakomici polscy fotograficy.

Wyniki oglądalności fineLIFE.pl – za marzec 2014 r.

• 134 570 Odwiedzin
• 125 442 UU
• 1 030 336 Odsłony
• 7,4 Strony/odwiedziny
• 00:07:40 Śr. czas spędzony w witrynie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy