Kosmetyki

Odważ się na zmianę i wymień stare na nowe

Odważ się na zmianę i wymień stare na nowe
SEPHORA ” WYMIEŃ STARE NA NOWE! NIEZWYKŁA AKCJA ZACHĘCAJĄCA DO WYPRÓBOWANIA KOSMETYKÓW KOLOROWYCH MARKI SEPHORA Warszawa, 23 marca 2012 r. ” Sephora, lider rynku kosmetyków

SEPHORA ” WYMIEŃ STARE NA NOWE!
NIEZWYKŁA AKCJA ZACHĘCAJĄCA DO WYPRÓBOWANIA KOSMETYKÓW KOLOROWYCH MARKI SEPHORA

Warszawa, 23 marca 2012 r. ” Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych oraz uznany autorytet w świecie piękna wyznaczający trendy, wraz z początkiem wiosny rozpoczęła akcję – Odważ się na zmianę i wymień stare na nowe ! – zachęcającą do wiosennego remanentu
w kosmetyczkach. W ramach akcji udziela 50% rabatu na zakup kosmetyków do makijażu marki Sephora w zamian za pozostawienie w perfumerii odpowiednika danego produktu dowolnej marki, także używanego, lub opakowania po nim. Kampania, która rozpoczęła się 19 marca
i potrwa do 1 kwietnia, obejmuje wszystkie kategorie produktów do makijażu: podkłady, pudry, cienie, kredki, maskary, szminki, lakiery do paznokci oraz pędzle do makijażu. Jej celem jest zachęcenie klientów do zapoznania się z bogatą ofertą kosmetyków kolorowych marki Sephora, by mieli okazję wypróbować je i przekonać się o ich wyjątkowej jakości ” a to wszystko

w niezwykle korzystnej cenie.
– Zapraszamy wszystkie klientki do wzięcia udziału w naszej akcji ” to idealna szansa
na odświeżenie palety kolorów i produktów do makijażu w swojej kosmetyczce, by były zgodne
z najnowszymi wiosennymi trendami. Bardzo modne jest teraz nowe wcielenie makijażu – nude – na bazie kremowych brązów i beżów; nowy, niegrzeczny – smoky eye – w matowych szarościach; piękne pastelowe odcienie do manicure, czy zmysłowe, wysoko nasycone pigmentami pomadki w supermodnych oranżach i fuksjach. W ofercie marki Sephora dostępne są wszystkie topowe produkty na rozpoczynający się właśnie sezon. Dzięki pięćdziesięcioprocentowemu rabatowi
do 1 kwietnia cena kosmetyków jest jeszcze korzystniejsza niż zazwyczaj – ” powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska.
Zasady wymiany produktów są proste ” starą szminkę można wymienić na nową szminkę, błyszczyk lub kredkę do ust, kredkę do oczu na kredkę lub eyeliner, maskarę na dowolną maskarę marki Sephora. Szczegółowe zasady wymiany dostępne są w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Sephora. Filmiki instruktażowe dotyczące najnowszych trendów oraz tego, jak je stosować w praktyce dostępne są na stronie prowadzonego przez czołowe wizażystki Sephora pierwszego videobloga poświęconego makijażowi ” www.blogmakijaż.pl.
W ramach własnej marki Sephora oferuje wszystko to, co wyjątkowe w kosmetyce. Jako ekspert w dziedzinie piękna wie jak stworzyć innowacyjne produkty korzystające z osiągnięć światowej sławy laboratoriów kosmetycznych. Kosmetyki nie są testowane na zwierzętach i ściśle przestrzegają światowych norm w zakresie przepisów etycznych i naukowych. Każdy kosmetyk poddawany jest testom skuteczności działania oraz testom alergicznym w niezależnych laboratoriach i instytucjach. Sephora to część koncernu LVMH, skupiającego największe luksusowe marki, w tym Christian Dior, Guerlain czy Fendi. Kosmetyki marki własnej Sephora podlegają więc tym samym rygorystycznym wymaganiom jakościowym, co pozostałe spółki grupy.

A to już wiesz?  rewolucja w salonach kosmetycznych

Sephora to lider rynku kosmetyków luksusowych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce. Firma powstała w 1970 roku we Francji, a od 13 lat jest obecna na polskim rynku. W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły. Sephora jest częścią koncernu MoĂŤt Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej
w sektorze dóbr luksusowych. Obecnie Sephora posiada ponad 1 600 perfumerii na świecie, w tym
88 perfumerii w Polsce.
W Polsce Sephora posiada około 50% udział w rynku perfumeryjnym, co daje jej pierwsze miejsce w tym segmencie (badania ACNielsen). Firma od początku swojej obecności na polskim rynku konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych
w największych miastach. W rankingach centrów handlowych Sephora plasuje się w grupie salonów sprzedaży o największych obrotach.

Sephora oferuje swoim klientom innowacyjny model sprzedaży kosmetyków. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz, pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów. Każdy sklep został zaprojektowany jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. Sieć oferuje tylko najlepsze i najbardziej innowacyjne marki, dostosowując swoją ofertę do oczekiwań klientów. Według badań GfK Polonia (czerwiec 2010 r.), Sephora posiada największą świadomość marki perfumeryjnej wśród kobiet w Polsce i uznawana jest za najlepszy salon perfumeryjny kreujący trendy. Respondenci określili Sephora jako perfumerię najbardziej dynamiczną, nowoczesną, interesującą i kreatywną, a także łamiącą konwenanse.

Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest także przyznanie jej w 2012 r. prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2.
Sephora to także wyjątkowi ludzie. Doświadczeni, stale podnoszący swoje kwalifikacje, otwarci na potrzeby klientów i inspirujący ich. Jako ekspert w dziedzinie makijażu oraz firma pilnie śledząca zmiany
w zachowaniu klientów, Sephora stworzyła i prowadzi pierwszy profesjonalny videoblog – Make up
w wielkim mieście – dostępny pod adresem http://blogmakijaz.pl/, który nie tylko prezentuje najnowsze trendy w makijażu i profesjonalne kosmetyki, ale uczy, jak je zastosować w praktyce.

A to już wiesz?  Pielęgnacja cery mieszanej

To właśnie wyjątkowi ludzie pozwalają Sephora zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie w 2011 roku przez konsumentów dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło – Jakość Obsługi – oraz – Laur Klienta – . W ogólnopolskiej edycji plebiscytu Laur Klienta w kategorii perfumerie sieciowe marka Sephora zdobyła I miejsce, uzyskując 48% głosów dla najlepszej i najchętniej polecanej sieci perfumeryjnej.

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy