Informacja prasowaWarszawa, 12 kwietnia 2018 r.10 kwietnia odbyła się prezentacja sensorycznej instalacji autorstwa Jadwigi Husarskiej-Sobiny, stworzonej dla firmy Gatta. Marka zabrała zaproszonych gości w wyjątkową podróż po
Informacja prasowaWarszawa, 21 lutego 2018 r.Wybieranie ubrań w określonym kolorze to wpływ nie tylko naszego gustu i upodobań, ale też stanu emocjonalnego. Barwa, na którą się decydujemy określa nasz nastrój, tęsknoty, al
W dniach 17-18 listopada odbywały się w Warszawie Targi Rodzinne. Czasami jest tak, że gdzie targi, tam i Amica, ale zwykle jest ona tam, gdzie rodzina. Tutaj doszło do idealnego połączenia. Naturalną koleją rzeczy Amica brała
W ramach kampanii „Polka w ciąży“ przedstawiamy drugą część artykułu autorstwa prof. dr hab. n. med. Mirosława Wielgosia i dr n med. Doroty Bomby-Opoń z I Katedry i Kliniki Położnictwa i Ginekologii Warszaw
Przedmiotem kampanii był innowacyjny produkt przeciwko odparzeniom pieluszkowym u niemowląt – Krem na Pupę Balneum Baby Basic z dodatkiem cynku, który osusza skórę, tworząc skuteczną, ale przepuszczalną warst
Informacja prasowaWarszawa, 1 marca 2018 r.Na dworze temperatury nadal mocno zimowe. Wiosna zbliża się jednak wielkimi krokami i tego się trzymajmy. Czas więc pomyśleć o tym, jak stylowo wejść w sezon wiosna-lato. Pomoże w t
Informacja prasowa Warszawa, 25 kwietnia 2018 r.Agata Wojtkiewicz z rewolucją na ślubnym rynkuBridestore, bo tak nazywa się̨ nowo otwartykoncept, powstał z myśląĚ¨ o pannachmłodych, które szukająĚ¨ oryginalnychprop
Świąteczne iluminacje, dekoracje centrów handlowych, niezapomniane muzyczne covery, hity filmowe czy są to elementy, bez których nie wyobrażamy sobie świątecznej atmosfery? A może natłok świątecznych dekoracji i symboli kul
Warszawa, 14 czerwca 2018Różnorodność form, wyjątkowa jakość i bogactwo detali… Najmodniejsze kostiumy kąpielowe tego lata to nie wzorzyste nadruki, ale zaskakujące wykończenia! Francuska marka Etam stawia na wyjątkow
Odważnie i energetycznie czy ciepło i rodzinnie? Pomarańczowy to wciąż niestandardowy i rzadko spotykany kolor w polskich wnętrzach. Mocny i intensywny stanowi wyzwanie aranżacyjne, ponieważ wymaga przemyślanego użycia: tak,