Od kiedy japonki weszły do mody – zatrzymały się w naszej świadomości, zwłaszcza letam i nie mają zamiaru opuścił sceny. Japonki białe i czarne, różowe i zielone, delikatne z ozdobami i masywniejsze, skórzane. Japo
Informacja prasowa16 lipca 2019, Warszawa5 rzeczy, których nie wiesz o FrancuzkachNaturalny wdzięk, ponadczasowy styl i szczególna dbałośł o urodę. Francuzki, bo o nich mowa, mają w sobie czar, którego zazdrości im niejedn
Wybranie dobrych butów sportowych nie jest łatwe. Producenci obuwia co chwilę wypuszczają na rynek nowe modele i wprowadzają nieznane dotąd technologie. Tworzone są także buty specjalistyczne – inne do każdej dyscyplin
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 7 maja 2018Tej wiosny marki Diosminex i Gatta, które doskonale rozumieją kobiety i troszczą się o nie, łączą swoje siły. Ich wspólnym celem jest to, aby zadbał o piękne i zdrowe nogi Polek. Dzia
INFORMACJA PRASOWAŁódź, 28 września 2017Łódź znów stolicą mody! Pokazy mody marek Manufaktury, polskich projektantów, polskich projektantów, laureatki amsterdamskiego Mercedes Benz Fashion Week, showroomy, koncert Kayah,
Informacja prasowaGdańsk, 10 maja 2019 r.Za nami pokaz Mercure Fashion Night by Patryk WojciechowskiTrzy oblicza Patryka Wojciechowskiego Za nami 13. edycja Mercure Fashion Night, który już po raz drugi zagościł w Gdańsku. Bo
Męska kolekcja River Island na sezon wiosna-lato 2013Brytyjska marka River Island nie zapomina o mężczyznach! Na sezon wiosna-lato 2013 przygotowała z myślą o nich aż 7 specjalnych linii ubrań i akcesoriów, dzięki którym na
Joan Collins, najlepiej kojarzona z roli demonicznej Alexis w „Dynastiiń, jako młoda kobieta przesiadywała podobno w wannie wypełnionej wodą ubrana w jeansowe spodnie. Po co? By lepiej przylegały do ciała i je podkreślał
W nich każda noga wygląda o niebo lepiej, są symbolem seksu, kobiecości i nigdy nie wychodzą z mody. Obcasy, zwłaszcza te wysokie, zwane „szpilkami” od początku miały za cel uwodzenie mężczyzn. Pierwszym ich celem
Informacja prasowaŁódź, 30 maja 2019 Pan Młody według marki DASTANDASTAN prezentuje kolekcję ślubną na sezon wiosna-lato 2019. W kampanii kolekcji zobaczył można mężczyznę podczas ostatnich momentów przygotowań w domu