EAT UR HEART OUT
 – najnowsza odsłona kolekcji Katy Perry PRISM od marki Claireâs
Już 18 stycznia 2015 r. do sprzedaży trafi najnowsza, piąta już odsłona kolekcja Katy Perry PRISM – „EAT UR HEART OUT ń. Zaprojektowana z przymrużeniem oka linia biżuterii i dodatków nawiązuje do modnego obecnie w popkulturze motywu fast food. Ĺťywa kolorystyka, oryginalny design oraz poczucie humoru to cechy, które wyróżniają kolekcję i sprawiają, że stanowi ona idealną zapowiedź sezonu wiosna-lato 2015. Główną inspiracją dla linii „EAT UR HEART OUTń był niezwykle charakterystyczny styl wokalistki, którym zyskała sobie fanów na całym świecie.
Co czeka na entuzjastki niebanalnych rozwiązań modowych w Claireâs? Prawdziwym hitem będą zabawne akcesoria, takie jak pierścionek w kształcie pudełka popcornu czy etui przypominające kawałek pizzy, oraz bardziej klasyczne, ale pełne uroku okulary w kształcie serca. W kolekcji „EAT UR HEART OUTń nie zabraknie również kolorowych toreb z nadrukowanym printem jedzenia np. hamburgerów, lodów czy pizzy. Biżuteria z motywem soczystej wisienki – od naszyjników po bransoletki, doskonale wpisuje się w ponadczasową estetykę retro, przywodzącą na myśl styl Katy Perry z początków jej kariery.
Nie bój bawił się trendami! Nowa kolekcja „EAT UR HEART OUTń od marki Claireâs zadba o to, byś w najbliższych miesiącach zachwyciła wszystkich swoim lookiem – oczywiście w dobrym smaku!
Kilka informacji o Claireâs Inc.
Claireâs Inc. jest wiodącą globalną siecią sklepów oferujących modną biżuterię i dodatki dla kobiet i dziewcząt. Firma prowadzi działalnośł pod dwiema markami: ClaireâsÂŽ oraz IcingÂŽ. Na dzień 1 listopada 2014 firma Claireâs Stores, Inc. posiadała 3038 sklepów w 17 krajach w Ameryce Północnej i Europie. Firma posiada również 434 sklepy franczyzowe w 28 krajach, głównie na Bliskim Wschodzie, w Azji Środkowej i Południowo-Wschodniej oraz w Ameryce Środkowej i Południowej. Więcej informacji na temat sklepów Claireâs uzyskał można na stronie internetowej firmy pod adresem www.clairestores.com.
 

















