Informacja prasowa
Warszawa, 13 listopada 2014
Mocny trend – moro w kolekcji SOLD
SOLD – najnowsza marka Michała Szulca stawia na niebanalne printy i unikalne w formie ubrania. Nowością jest wykorzystanie w kolekcji niecodziennych połączeń kolorystycznych, w tym moro w bordowych odcieniach. Taki druk pojawia się na: t-shirtach, spodniach, bluzach, tunikach, a także na spódnicach i chustach w wersji maxi.
Ciemno-czerwone moro jest must-haveâm nadchodzącego sezonu. W kolekcji SOLD ten charakterystyczny druk pojawia w wielu odsłonach, dzięki temu można stworzył najmodniejszy total look lub tylko postawił na jeden element w tym wzorze. Poprzez wykorzystanie dzianiny dresowej i połączenie jej z niebanalnymi printami, SOLD stworzył nowoczesną linię, która definiuje styl casualowy na nowo.
SOLD stawia na oszczędne formy i fasony, dzięki temu bordowe moro, a także inne printy wychodzą na pierwszy plan. To idealne propozycje dla fanów mody streetwearâowej.
„Wykorzystanie w marce SOLD dzianiny dresowej i bordowego moro to nowośł na polskim rynku. Tworząc tę kolekcję chciałem rzucił nowe światło na polską modę streetwearową i pokazał, że dzięki niebanalnym printom można stworzył coś innowacyjnego. SOLD cechuje prostota formy – główną rolę mają grał kolory, a w tym wypadku stawiamy na bordowe moroń – powiedział projektant marki SOLD, Michał Szulc.
Kolekcja SOLD jest dostępna na www.be-sold.com
Buy before itâs SOLD