„LIVE IN LEVIâSÂŽ” W OBIEKTYWIE ADAMA PLUCIĹSKIEGO
[Warszawa,18.09.2014]
Wyjątkowy wieczór w gronie niezwykłych gości i serdecznych przyjaciół – tak w warszawskim Kinie Iluzjon marka Levi’sÂŽ świętowała start swojej najnowszej kampanii „LIVE IN LEVIâSÂŽ”. Imprezę uświetnił wernisaż zdjęł Adama Plucińskiego oraz znakomity koncert Mary Komasa.
We wtorek, 16 września 2014 roku, marka Levi’sÂŽ zaprezentowała serię wyjątkowych zdjęł autorstwa Adama Plucińskiego, na których nietuzinkowe osobowości interpretują kultowe produkty LeviâsÂŽ.
Znaleźli się na nich m.in. Agnieszka Szulim, Antek Pawlicki, Jacek Koman, oraz Mateusz Banasiuk. Autor zdjęł, Adam Pluciński, to młody fotograf na co dzień współpracujący z gwiazdami i niezwykłymi osobowościami. Na swoim koncie ma sesje modowe i lifestylowe dla najlepszych polskich magazynów i prestiżowych marekWernisażowi towarzyszył przedpremierowy koncert Mary Komasa – młodej, charyzmatycznej wokalistki na co dzień mieszkającej w Berlinie, której debiutancki album już niebawem pojawi się na rynku.
„Polska odsłona kampanii „LIVE IN LEVIâSÂŽ” łączy inspirujące osobowości z kultowymi produktami LeviâsÂŽ. Wszyscy artyści, z którymi mieliśmy przyjemnośł pracował idealnie uosabiają ideę LIVE IN LEVI’SÂŽ pokazując, jak ich ubrania stają się świadkami niezwykłych momentów w ich życiu.ń – mówi Justyna Gościńska, Dyrektor Marketingu Levi’sÂŽ na Europę Wschodnią, Rosję, Turcję, Środkowy Wschód i Afrykę Północną.
Na wernisażu obecni byli bohaterowie sesji LIVE IN LEVIâSÂŽ oraz zaproszeni goście, m.in. Jacek Koman, Kasia Warnke, Agnieszka Szulim, Paulina Krupinska, Natalia Klimas, Antek Pawlicki, Misia Furtak, Kasia Zawadzka, Jacek Borcuch, Wiesław Komasa, Agnieszka Jastrzębska, Joanna Klimas, Orina Krajewska oraz Zosia Ślotała.
O kampanii LIVE IN LEVIâSÂŽ
Ideą kampanii „LIVE IN LEVI’SÂŽ” jest dzielenie się wyjątkowymi momentami ze swojego życia. Kampania, przedstawiająca nową jesienno-zimową kolekcję, promuje męskie dżinsy Levi’sÂŽ 511⢠Slim, damskie Levi’sÂŽ Revelâ˘, a także zinterpretowane na nowo kultowe produkty marki: dżinsy Levi’sÂŽ 501ÂŽ, koszulę Western oraz kurtkę Levi’sÂŽ” Trucker. Wykonane z dbałością o szczegóły i detale ubrania oddają ducha ukochanych przez miliony ludzi modeli. W kampanii âLIVE IN LEVIâSÂŽń wykorzystano międzynarodową platformę, która angażuje fanów z całego świata – dzięki niej mogą oni dzielił się swoimi niezwykłymi historiami. We wrześniu do dystrybucji trafiły krótkie filmiki społecznościowe pokazujące najciekawsze historie ludzi, którzy na co dzień wybierają produkty LeviâsÂŽ. W telewizji i kinach na całym świecie wyświetlany jest także spot reklamowy promujący kampanię „LIVE IN LEVIâSÂŽń.
O marce Levi’sÂŽ
Marka LeviâsÂŽ stanowi uosobienie klasycznego i swobodnego amerykańskiego stylu. Od czasu ich wynalezienia przez Levi Straussa w 1873 roku, dżinsy LeviâsÂŽ stały się najbardziej rozpoznawalnymi a jednocześnie najczęściej kopiowanymi spodniami na świecie. Dziś marka LeviâsÂŽ dalej rozwija swojego niepohamowanego pionierskiego i innowacyjnego ducha, który jest niespotykany w branży odzieżowej. Nasz wybór odzieży denimowej i akcesoriów, dostępny w więcej niż 110 krajach, pozwala ludziom na całym święcie wyraził ich osobisty styl. Aby uzyskał więcej informacji na temat marki LeviâsÂŽ jej produktów I salonów sprzedaży, odwiedź www.levi.com. Informacje na temat Levi Strauss & Co. znajdziesz na stronie www.levistrauss.com.