Informacja prasowa, 27.08.2014
SOLAR ZMIENIA FORMÄ
Najnowsza kampania wizerunkowa Solar potwierdza imponującą ewolucję marki. Kolekcja F/W 2014/15 została przedstawiona oczyma cenionego szwajcarskiego fotografa RenĂŠ Habermachera – to pierwsza tego typu współpraca w historii firmy. Rezultatem pracy artysty są fotografie na najwyzĚszym sĚwiatowym poziomie, ktoĚry reprezentują cenione domy mody.
Prace autorstwa Habermachera były publikowane na łamach „Vogueâań, „Harperâs Bazaarń czy „Vanity Fairń. Artysta fotografował między innymi kolekcje takich marek jak: Armani, Christian Dior, Hugo Boss, Comme des Garçons i Rick Owens. Do tej listy dołączył Solar.
WspoĚłpraca ze sĚwiatowej klasy fotografem, jakim jest ReneĚ Habermacher, to istotny krok w rozwoju wizerunku naszej marki. JestesĚmy bardzo zadowoleni z efektoĚw tej kooperacji i mamy nadzieję, zĚe nasze klientki zainspirują się sesjami, ktoĚre dla nich stworzylisĚmy. Fotografia mody ma niezwykłą moc! – moĚwi Aleksandra Danel, Wiceprezes Zarządu Solar Company S.A.
Przed obiektywem RenĂŠ Habermachera stanęły znane polskie modelki: Patrycja Gardygajło, pracująca m.in.z markami Jil Sander, Moschino, La Mania czy Oscar de la Renta, oraz Charlotte Tomaszewska, mająca na swoim koncie realizacje dla Marca Jacobsa, Harrodsa czy Cacharel. O kreacje modelek po raz kolejny zadbał nieoceniony stylista Robert Kiełb – jego propozycje zestawów podkreślają stylowy charakter najnowszej kolekcji. W sezonie F/W 2014/15 Solar proponuje stylizacje, które – podobnie jak kobieca natura – są pełne przeciwieństw. Kolekcję cechują nowe, zaskakujące zestawienia kolorystyczne i roĚzĚnorodne formy. Solar z powodzeniem zestawia trendy z ponadczasową klasyką.
Obie sesje wizerunkowe marki Solar będzie można zobaczył w prestiżowych magazynach dla kobiet: „Harperâs Bazaarń, „Elleń, „Twoim Styluń, „Wysokich Obcasachń czy „Viva!Modań. Fotografie znajdują się także na stronie internetowej marki Solar oraz w trzecim wydaniu „Magazynu Solarń. Od 28 sierpnia publikacja w zmienionej, uszlachetnionej odsłonie będzie dostępna w dwu wersjach – drukowanej, która pojawi się w salonach firmowych marki, oraz w bezpłatnym wydaniu na iPada











