Moda

Autentyczne historie gwiazd w sesji zdjęciowej LEVI’SÂŽ

Autentyczne historie gwiazd w sesji zdjęciowej LEVI’SÂŽ
Autentyczne historie gwiazd w sesji zdjęciowej LEVI’SÂŽ [Warszawa,25.08.2014] Marka Levi’sÂŽ zaprosiła do współpracy dwie charyzmatyczne postaci ze świata show-biznesu. Historie Agnieszki Szulim i Antka Pawlickiego

Autentyczne historie gwiazd w sesji zdjęciowej LEVI’SÂŽ

[Warszawa,25.08.2014]

Marka Levi’sÂŽ zaprosiła do współpracy dwie charyzmatyczne postaci ze świata show-biznesu. Historie Agnieszki Szulim i Antka Pawlickiego stały się inspiracją do powstania sesji zdjęciowych, w których bohaterom towarzyszą kultowe ubrania Levi’sÂŽ.

Sesje odbyły się Warszawie, w kilku lokalizacjach bliskich bohaterom zdjęł. Inspiracją do ich powstania była globalna kampania „Live In Levi’sÂŽń, pokazująca autentyczne historie fanów marki, którym dżinsy Levi’sÂŽ towarzyszą w wyjątkowych momentach życia.

Agnieszka Szulim, dziennikarka znana ze swojego buntowniczego charakteru i ciętego języka oraz Antoni Pawlicki, jedna z ciekawszych osobowości wśród aktorów młodego pokolenia, nie boją się wyzwań i z entuzjazmem oddają się swoim pasjom. Dzięki ich wyrazistym osobowościom artystyczny projekt Levi’sÂŽ zyskał dynamiczny i indywidualny charakter.

„Zapraszając do współpracy takie osobowości jak Agnieszka i Antoni, chcieliśmy połączył inspirujące osobowości z kultowymi produktami Levi’sÂŽ. Obie gwiazdy, prywatnie miłośnicy marki, idealnie uosabiają ideę „Live In Levi’sÂŽń pokazując, jak ich ubrania stają się świadkami niezwykłych momentów w ich życiu. – mówi Justyna Gościńska, Dyrektor Marketingu Levi’sÂŽ na Europę Wschodnią, Rosję, Turcję, Środkowy Wschód i Afrykę Północną.

Autorem zdjęł Agnieszki Szulim jest Adam Pluciński, a Antka Pawlickiego Radek Polak
– fotografowie na co dzień współpracujący z gwiazdami i niezwykłymi osobowościami. Na swoim koncie mają sesje modowe i lifestylowe dla najlepszych polskich magazynów i prestiżowych marek.

Sesje zdjęciowe z Agnieszką Szulim i Antkiem Pawlickim są częścią specjalnego projektu „Live In Levi’sÂŽ”, który będzie miał swoją premierę tej jesieni w Polsce.

Levi's_backstage (1)fot_Adam Pluci_ski-001-2014-08-25 _ 19_30_44-80

Levi's_backstage (10)fot_B.Pa_ubicki-002-2014-08-25 _ 19_30_42-80

Levi's_backstage (2)fot_Adam Pluci_ski-003-2014-08-25 _ 19_30_44-80

Levi's_backstage (2)fot_B.Pa_ubicki-004-2014-08-25 _ 19_30_42-80

Levi's_backstage (4)fot_Adam Pluci_ski-005-2014-08-25 _ 19_30_44-80

Levi's_backstage (4)fot_B.Pa_ubicki-006-2014-08-25 _ 19_30_42-80

Levi's_backstage (6)fot_Adam Pluci_ski.-007-2014-08-25 _ 19_30_44-80

Levi's_backstage (7)fot_Adam Pluci_ski-008-2014-08-25 _ 19_30_44-80

Levi's_backstage (7)fot_B.Pa_ubicki-009-2014-08-25 _ 19_30_44-80

Levi's_backstage (8)fot_B.Pa_ubicki-010-2014-08-25 _ 19_30_44-80

O marce Levi’sÂŽ
Marka Levi’sÂŽ stanowi uosobienie klasycznego i swobodnego amerykańskiego stylu. Od czasu ich wynalezienia przez Levi Straussa w 1873 roku, dżinsy Levi’sÂŽ stały się najbardziej rozpoznawalnymi a jednocześnie najczęściej kopiowanymi spodniami na świecie. Dziś marka Levi’sÂŽ dalej rozwija swojego niepohamowanego pionierskiego i innowacyjnego ducha, który jest niespotykany w branży odzieżowej. Nasz wybór odzieży denimowej i akcesoriów, dostępny w więcej niż 110 krajach, pozwala ludziom na całym święcie wyraził ich osobisty styl. Aby uzyskał więcej informacji na temat marki Levi’sÂŽ jej produktów I salonów sprzedaży, odwiedź www.levi.com. Informacje na temat Levi Strauss & Co. znajdziesz na stronie www.levistrauss.com.

A to już wiesz?  Wild at Heart kolekcja na sezon wiosna-lato 2015

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy