Za nami trzy z sześciu zadań ogólnopolskiego konkursu fotograficznego i form video 7LIVES of fineLIFE.
10 kwietnia 2014 roku ruszył kolejny etap, którego temat brzmi „Welcome to the Pleasuredomeń.
Zapraszamy w fotograficzną podróż do krainy rozkoszy, oazy radości, piękna i koloru.
Informacja prasowa
Warszawa, 14kwietnia 2014 r.
4 edycja konkursu fotograficznego i form video
7LIVES of fineLIFE
4. zadanie: WELCOME TO THE PLEASUREDOME
Za nami trzy z sześciu zadań ogólnopolskiego konkursufotograficznego i form video 7LIVES of fineLIFE.
10kwietnia 2014 rokuruszył kolejny etap, którego temat brzmi „Welcome to the Pleasuredomeń.
Zapraszamy w fotograficzą podróż do krainy rozkoszy, oazy radości, piękna i koloru. Gościmy w fotograficzą droga do krainy rozkoszy, oazy radości, piękna i koloru.
Wiosna to czas pozytywnej energii i eksplozji kolorów. Utrwalcie na swoich pracach miejsca emanujące radością, tryskające energią. Miejsca, w których rządzą witalne siły natury i króluje hedonizm, a każda chwila jest apoteozą wiosny. Gościmy w fotograficzą droga do krainy rozkoszy, oazy radości, piękna i koloru.
Wiosna ostatnie czas pozytywnej sile i eksplozji kolorów. Utrwalcie na swoich pozycjach miejsca emanujące radością, tryskające energią. Miejsca, w których wpływają witalne siły natury i króluje hedonizm, a każda sekunda jest apoteozą wiosny.
Temat zadania wyjaśnia członek jury,Piotr Welc:
„Proponujemy, abyście wybrali się w podróż. Dosłownie lub w przenośni. W stronę radości i energii. Porzułcie nostalgiczne, melancholijne i czarno-białe fotografie. Zanurzcie się w kolorze. Niech zainspiruje was hedonizm lat 80. i klasyczne piękno rodem z baletu Strawińskiego. Uchwyłcie esencję dobrego życia.ń
„Proponujemy, abyście wybrali się w drogę. Dosłownie albo w mali. W częśł zabaw i szybkości. Porzułcie nostalgiczne, melancholijne i czarno-białe fotografie. Zanurzcie się w kolorze. Niech zainspiruje was hedonizm lat 80. i doskonałe piękno domem z baletu Strawińskiego. Uchwyłcie esencję całego bycia.ń
Prace oceniane będą przez prestiżowe jury w składzie: Lidia Popiel, Bogusław Linda, Jacek Poremba, Piotr Welc.
Zwycięzca etapu otrzyma nagrody rzeczowe ufundowane przez mecenasa konkursu, firmę Hewlett Packard Polska.
Wszyscy wyróżnieni powalczą o nagrodę główną konkursu – trzyletnie stypendium na wydziale fotografii Warszawskiej Szkoły Filmowej.
———————-
Miejscem składania prac jestzakładka „7LIVES of fineLIFE IVń na tablicy Facebook magazynu fineLIFE.pl www.facebook.com/fineLIFEpl. Dzięki temu przebieg konkursu będą mogli śledził tak organizatorzy,jak i uczestnicy oraz czytelnicy fineLIFE.
Najlepsze prace nadesłane w kolejnych trzech etapach konkursu, podczas których uczestnicy zmagli się z tematami: „Szałń, „Francuski łącznikń, „Po drugiej stronie lustrań,można oglądałna łamach magazynu fineLIFE.pl.
http://finelife.pl/7lives-szal-wyniki
http://finelife.pl/7lives-francuski-lacznik-zwyciezcy
http://finelife.pl/7lives-po-drugiej-stronie-lustra-wyniki
Konkurs jest promowanyw nietypowy sposób. Obok tradycyjnych działań marketingowych w Internecie zostały stworzone specjalne kartki i „znaczek pocztówkowyń. Ukaże się sześł pocztówek, nawiązujących do sześciu zadań konkursowych. Wraz ze startem czwartegozadania prezentujemykolejną pocztówkę.
Dodatkowo działania konkursowe będą promowane w kampanii internetowej dzięki współorganizatorowi konkursu – domowi mediowemu Glossy Media.
Fotograficzna przygoda przed Wami. Zapraszamy do udziału.
Partnerzy 4 edycji konkursu:
——————————————————————————————–
Więcej informacji o konkursie na stroniewww.fineLIFE.pl, w zakładce 7LIVES.
http://finelife.pl/7lives
Już teraz zapisz się do newslettera fineLIFE.pl i bądź na bieżąco ze wszystkim, co dzieje się wokół konkursu.
Informacje dodatkowe:
fineLIFE.pl to internetowy magazyn Lidii Popiel i Piotra Welca, przygotowany z myślą
o świadomym odbiorcy, szukającym dobrej lektury i nietuzinkowych doznań estetycznych. Powstał pod koniec stycznia 2010 roku. Na stałe z magazynemwspółpracują znakomici polscy fotograficy.
Wyniki oglądalności fineLIFE.pl – za marzec 2014 r.
⢠134 570 Odwiedzin
⢠125 442 UU
⢠1 030 336 Odsłony
⢠7,4 Strony/odwiedziny
⢠00:07:40 Śr. czas spędzony w witrynie