Informacja prasowa,
Warszawa, marzec 2014
W sobotę, 1 marca, na klientów salonu River Island w Arkadii czekały liczne atrakcje związane z ponownym otwarciem sklepu w nowym koncepcie! Nowoczesne wnętrze, specjalne rabaty i prezenty, możliwośł ozdobienia ciała wymarzonym tatuażem
i stylizacyjny konkurs sprawiły, że River Island był najgorętszym celem modowych zakupów minionego weekendu.
Pięknie wyeksponowana kolekcja i akcesoria, przejrzysty układ i jasne kolory – nowa koncepcja wystroju sklepu River Island zachwyca minimalizmem i funkcjonalnością.
Z okazji re-otwarcia sklepu w centrum handlowym Arkadia na wszystkich klientów czekały wyjątkowe atrakcje i niespodzianki. Marka zadbała o to, aby każdy poczuł się w ten dzień
jak gwiazda. Ścianka prasowa, profesjonalny fotograf i sety DJskie w wykonaniu Sylwii
z kolektywu HungryHungryModels zapewniły klubową atmosferę.
Świętowanie nie mogło obył się bez balonów. Przy każdym balonie-niespodziance można było znaleźł zniżki na najnowszą kolekcję River Island do wykorzystania w dniu otwarcia. Dla wszystkich, którzy zrobili tego dnia zakupy, czekały modne zmywalne tatuaże do.Me, które idealnie oddają nowoczesnego ducha brytyjskiej marki.
Ponownemu otwarciu sklepu towarzyszył również konkurs stylizacyjny! Wystarczyło stworzył total look na bazie najnowszej kolekcji marki i zapozował na ściance prasowej. Zdjęcia stylizacji zrobione przez profesjonalnego fotografa można znaleźł na fanpageâu marki
na Facebooku. Autorzy trzech najciekawszych propozycji mieli szansę na wygranie voucherów na zakupy w River Island.