Claireâs E-Commerce Launch Party w Londynie!
24 kwietnia 2013 w Londynie odbyła się wyjątkowa impreza launchująca sklep internetowy marki Claireâs, znanej z odważnej biżuterii i oryginalnych dodatków. Tego wieczoru dziennikarze i blogerzy z całej Europy mieli okazję jako pierwsi zapoznał się z możliwościami innowacyjnej platformy sklepowej Claire’s oraz na żywo relacjonował wydarzenia z imprezy za pomocą najpopularniejszych social media.
Wieczór uświetnił koncert gwiazd brytyjskiej sceny muzycznej – Delilah i Conora Maynarda oraz sety słynnych DJ-ów: Bip Ling i Burnsâa.
Uwielbiana przez miłośniczki modowych akcesoriów, marka Claireâs uruchomiła właśnie swój pierwszy sklep internetowy http://www.claires.co.uk/. Z tej okazji, pod hasłem promocji nowoczesnych technologii oraz kanałów social media w dziedzinie fashion w modnych przestrzeniach londyńskiego klubu Kettnerâs została zorganizowana niezwykła impreza.
Przedstawiciele mediów i blogosfery z różnych krajów bawili się świetnie korzystając z licznych atrakcji takich jak beautician corner – kącik stylizacji włosów i paznokci czy fotobudka do robienia zabawnych zdjęł z akcesoriami Claireâs.
Nowy sklep internetowy marki Claireâs oferuje dostawę do 180 krajów na całym świecie. Aby ułatwił klientom zakupy i wyjśł naprzeciw ich potrzebom asortyment na stronie www.claires.co.uk podzielony został na trzy główne działy: âbiżuteriaâ, âkosmetykiâ i âakcesoria do włosówâ. Najnowsza odsłona sklepu on-line wyposażona jest też w nowoczesną wyszukiwarkę upominków ułatwiającą znalezienie idealnego podarunku dla bliskiej osoby, uwzględniając jej indywidualne preferencje. Na stonie znajduję się także specjalna zakładka z materiałami wideo zawiera tutoriale, w których klientki Claire’s tłumaczą jak samodzielnie można wykonał najmodniejsze fryzury i manicure.
Wszystkie te funkcje dostępne są także na przenośnych urządzeniach mobilnych. Strona jest angielskojęzyczna, ale w najbliższej przyszłości firma planuje wprowadzenie także innych opcji językowych.
O marce:
Claire’s jest jedną z wiodących marek biżuterii, akcesoriów i kosmetyków na całym świecie. Obecnie posiada ponad 3000 sklepów w Europie, Ameryce Północnej i Japonii, w tym ponad 1000 sklepów w samej Europie. Firma posiada obecnie 30 sklepów w Polsce, zlokalizowanych w największych centrach handlowych.
Celem marki jest dostarczenie swoim klientom, czyli dzieciom, nastolatkom oraz młodym kobietom, atrakcyjnych i różnorodnych produktów. Firma stara się, aby jej sklepy były przez nich postrzegane jako autorytet w kwestii najnowszych trendów mody.












