Uwarunkowania genetyczne, wiek czy nadwaga to główne przyczyny znienawidzonego przez wielu z nas drugiego podbródka. Przedstawiamy 3 sposoby, które pomogą poradzić sobie z problemem, a w efekcie odzyskać smukły i widocznie zary
Występujący w przyrodzie ałun potasowy, czyli minerał górski, hamuje rozwój bakterii, które odpowiedzialne są za przykry zapach potu. W przeciwieństwie do soli aluminium, które znajdują się w tradycyjnych dezodorantach i an
Jeżeli brunetka zaczyna siwieć, powinna wybierać kolory łagodniejsze dla rysów twarzy: kasztan, kasztan z odcieniem złotym. Niektóre z nas zastanawiają się czy farbować siwe włosy? A trzeba nam wiedzieć, że zaczynamy siwie
Problemy pacjentów, którzy decydują się na leczenie w klinice medycyny estetycznej, mają często złożone podstawy. Z tego właśnie powodu powstały terapie łączone, które w sposób kompleksowy działają na wybrane partie ci
Informacja dla mediówŚwiatowej sławy joginka Kino MacGregor w PolsceWarszawa, 12 sierpnia 2020 r.Kino MacGregor, światowej sławy amerykańska nauczycielka Ashtanga jogi, poprowadzi weekendowe warsztaty, które odbędą się w p
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 4 kwietnia 2018 r. Stereotypowo zabiegi z zakresu medycyny estetycznej były „zarezerwowane” niemal wyłącznie dla kobiet. Od kilku lat obserwuje się jednak znaczny wzrost świadomości męsk
Biust gotowy na lato ” ekspert radzi, jak zadbać o jego jędrnośćLato to idealny moment w roku na śmielsze eksponowanie dekoltu i biustu. Dla wielu kobiet jednak wewnętrzną barierę stanowi niesatysfakcjonujący poziom ję
Jędrna skóra bez skalpelaTwoja skóra traci naturalną sprężystość, staje jest wiotka i wysuszona? Chcesz odzyskać naturalny blask i jędrność, która pozwoli Ci wyglądać młodziej i atrakcyjniej? Przeczytaj artykuł i dowi
Od stycznia produkty polskiej marki YOPE są dostępne w jej oficjalnym sklepie na AMAZON UK. Debiut na platformie to kolejny krok w długofalowej strategii sprzedażowej na świecie. Dotychczas kosmetyki i środki czystości YOPE dost
Epidemia COVID-19 zmieniła dotychczasowe zwyczaje zdrowotne, społeczne, ale także urodowe. Branża „Beauty” z jednej strony przeżywa rozwój sprzedaży w sklepach internetowych, a z drugiej jako dostawca dóbr często l