5 ponadczasowych zasad pielęgnacji skóryGładka i elastyczna skóra pełna blasku jest nie tylko domeną młodości. Codzienna pielęgnacja dostosowana do potrzeb, bogata w składniki odżywcze dieta oraz profesjonalne zabiegi profi
W leczeniu łuszczycypotrzeba indywidualizacji i kompleksowego podejściaZaledwie co czwarty pacjent z łuszczycą jest zadowolony z efektów terapii w postaci zmniejszenia zmian skórnych i tylko co trzeci mówi o poprawie kondycji
Jak przygotować bardzo fantazyjny kok? Możesz zrobić go sama. Zaczesz wszystkie włosy gładko do tyłu. Zapleć je w gruby warkocz o dość luĹşnym splocie. Następnie zwiń go nad karkiem i poprzypinaj wsuwkami, ukrywając je st
Wielki błękit, czyli o makijażu na letni wieczórLatem w ciągu dnia powieki zdobią delikatne odcienie brzoskwini i różu, wieczorem zaś pierwsze skrzypce grają chłodniejsze, graficzne tony. Przywodzący na myśl głębię oce
Wiele kobiet marzy o smukłym i idealnie wyrzeĹşbionym ciele. Niestety nie zawsze sama dieta i ćwiczenia zapewniają pożądane efekty. Co zatem zrobić, aby zbliżyć się do wymarzonej sylwetki? 3 kroki do idealnej sylwetki Wiel
Od stycznia produkty polskiej marki YOPE są dostępne w jej oficjalnym sklepie na AMAZON UK. Debiut na platformie to kolejny krok w długofalowej strategii sprzedażowej na świecie. Dotychczas kosmetyki i środki czystości YOPE dost
Warszawa, 19 paĹşdziernika 2017 RozstÄ™py ” nieestetyczny problem nastolatek, kobiet w ciąży i nie tylkoZaburzenia gospodarki hormonalnej, czÄ™ste zmiany diet, szybki przyrost wagi oraz nieregularne kontrolowanie stanu kond
Jak dbać o oczy w wieku dojrzaÅ‚ym?Pogorszenie jakoÅ›ci widzenia wÅ›ród osób dojrzaÅ‚ych to powszechny problem. PrzywykliÅ›my przyjmować go jako nieuniknionÄ… konsekwencjÄ™ upÅ‚ywu czasu i sporo w tym racji – wraz z wiekiem
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miÄ™kkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeÅ„stwa, miÄ™kkość i komfort ” takie wartoÅ›ci doceniajÄ… kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46%
Epidemia COVID-19 zmieniÅ‚a dotychczasowe zwyczaje zdrowotne, spoÅ‚eczne, ale także urodowe. Branża „Beauty” z jednej strony przeżywa rozwój sprzedaży w sklepach internetowych, a z drugiej jako dostawca dóbr czÄ™sto l