Fryzjerzy Davines po raz kolejny zasadzą drzewa w Borach Tucholskich. Społeczność skupiona wokół włoskiej marki mobilizuje swoje siły w związku z 5. edycją akcji Dzień Zrównoważonego Piękna. Davines zachęca do udziału w
Śluz ślimaka – bogactwo składników dla skóryAby zabezpieczyć i zregenerować swoje delikatne tkanki, które ulegają uszkodzeniu podczas poruszania się na twardej powierzchni, ślimaki wydzielają specjalny śluz. Ze wzgl
Platyna koloidalna działa na cały organizmMikroskopijne cząsteczki platyny, zawieszone w demineralizowanej wodzie, mają wpływ na oddychanie, krążenie czy trawienie. Oddziałują silnie dermatologicznie, a także pomagają w wal
Nie nakładaj lakieru na zupełnie mokre włosy, nawet, jeżeli jest to lakier do włosów mokrych. Wtedy powinnaś nałożyć je na włosy wilgotne. Kiedy fryzura będzie gotowa, utrwal ją lakierem do włosów suchych. Jeżeli używa
Kraków, 3.02.2020Chrapanie podczas snu to przypadłość doskwierająca wielu osobom, które czasem nawet nie zdają sobie z tego sprawy. Nie wszyscy są świadomi tego, że może to być symptom groĹşnego bezdechu sennego! Dlatego
[Warszawa, 29 września 2020 r.] Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Ski
Włosy to nie angielski trawnik ” ich częste przycinanie nie spowoduje, że zgęstnieją. Tymczasem spora nas część padała w dzieciństwie ofiarą takiego przekonania własnych rodziców, co w przypadku obciętych „na
Wybielanie zębów. Fakty i mityWybielanie zębów to bardzo popularny zabieg stomatologii estetycznej, wokół którego narosło wiele mitów. Czy jest bezpieczny dla zdrowia zębów? Jak długo utrzymuje się jego efekt? Kto może z
Tak nie wypada – fryzjer o utracie włosówProblem utraty włosów dotyka każdego z nas, jednak z różną intensywnością. Jakie są tego przyczyny i w jaki sposób zaradzić wypadaniu włosów? Odpowiada fryzjer Radek Galiński.
Epidemia COVID-19 zmieniła dotychczasowe zwyczaje zdrowotne, społeczne, ale także urodowe. Branża „Beauty” z jednej strony przeżywa rozwój sprzedaży w sklepach internetowych, a z drugiej jako dostawca dóbr często l