INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 20 stycznia 2015Zakręć się z MPMStudniówka, bal karnawałowy czy kolacja w gronie znajomych? Tak naprawdę, każda okazja to dobry powód do wyjątkowej stylizacji. W przygotowaniu idealnych loków po
GoĹşdzik, rajstopy⌠a może kawa?Ponoć dla dżentelmena Dzień Kobiet trwa cały rok. 8 marca to jednak szczególna okazja, w której każda przedstawicielka płci pięknej lubi poczuć się rozpieszczoną. Podpowiadamy, jak s
Kraków, 7.01.2020Dobroczynne działanie ultradĹşwięków – zabiegi idealne na zimęZimą nasza skóra jest przesuszona i wymaga dogłębnego odżywienia. Aby zapewnić jej zdrowy wygląd, warto codzienne rytuały pielęgnacy
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 4 kwietnia 2018 r. Stereotypowo zabiegi z zakresu medycyny estetycznej były „zarezerwowane” niemal wyłącznie dla kobiet. Od kilku lat obserwuje się jednak znaczny wzrost świadomości męsk
Szampon Oczyszczający do Włosów Zielona Herbata (Green Tea) – jest produkowany przez St. IvesZawiera odświeżający wyciąg z zielonej herbaty oraz D-pantenol i kompleks szwajcarskich roślin.Nadaje włosom połysk oraz reg
Uwarunkowania genetyczne, wiek czy nadwaga to główne przyczyny znienawidzonego przez wielu z nas drugiego podbródka. Przedstawiamy 3 sposoby, które pomogą poradzić sobie z problemem, a w efekcie odzyskać smukły i widocznie zary
5 sposobów jak zadbać o siebie latem!Rozświetlona cera to jeden z najważniejszych trendów urodowych w tym sezonie. Szczególnie latem chcemy wyglądać świeżo i promiennie. Aby uzyskać ten efekt, wiele z nas korzysta z rozświ
Samodzielne farbowanie jest coraz bezpieczniejsze dla włosów. Farby zawierają składniki pielęgnacyjne, a najnowsza propozycja Welli, Safira, ma dołączony odświeżacz koloru opóĹşniający konieczność ponownego farbowania. J
Informacja prasowaWarszawa, 11 marca 2021 r.Wzrost przychodów Miraculum w lutym o 62 proc. r/r Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w lutym 2021 roku osiągnęła 2,7 mln zł przychodów, co oznacza wzrost wz
Epidemia COVID-19 zmieniła dotychczasowe zwyczaje zdrowotne, społeczne, ale także urodowe. Branża „Beauty” z jednej strony przeżywa rozwój sprzedaży w sklepach internetowych, a z drugiej jako dostawca dóbr często l