Szampon Oczyszczający do Włosów Zielona Herbata (Green Tea) – jest produkowany przez St. IvesZawiera odświeżający wyciąg z zielonej herbaty oraz D-pantenol i kompleks szwajcarskich roślin.Nadaje włosom połysk oraz reg
Lśniący minimalizm na pokazie Mariusza Przybylskiego– TONI&GUY stylizuje fryzury do pokazu projektantaHair Meet Wardrobe ” to idea przyświecająca działaniom marki TONI&GUY, specjalizującej się w stylizacj
Pełną piersiąSymbolem kobiecości, tym co wyróżnia płeć piękną są bez wątpienia piersi. Bazując na atawistycznych instynktach kojarzą się z płodnością, sytością i poczuciem bezpieczeństwa. Skoro aż tak przyciągaj
To jedna z częstszych dolegliwości, której najbardziej powszechną przyczyną jest nie tylko stres, ale i przemęczenie – zarówno fizyczne jak i psychiczne. Wzmożone wypadanie włosów obserwuje się w sezonie wiosennym i je
Szampon przeciwłupieżowy H&S Ocean Energy wyprodukowany został przez Procter & Gamble.Nowa formuła szamponu Head & Shoulders nie tylko wzmacnia działanie przeciwłupieżowe szamponu, ale również podnosi jego wła
Jeżeli nie chcesz na stałe farbować włosów ” możesz użyć szamponu koloryzującego, takiego, który zmyje się po 2 lub 3 umyciu włosów. Nie licz jednak na to, że jeżeli umyjesz ciemne włosy szamponem koloryzującym n
Lato to czas, w którym na widok publiczny wystawiamy⌠nasze stopy. Dla wielu osób wiąże się to jednak z dyskomfortem. Sucha skóra, zniszczone paznokcie, odciski, to tylko niektóre z problemów jakie dotykają praktycznie ka
Warszawa, 26 paĹşdziernika 2017Okres jesienno-zimowy to prawdziwy sprawdzian dla kobiecego wyglądu. Niskie temperatury i zimny wiatr wraz z nieodpowiednią pielęgnacją wrażliwej skóry okolic oczu, ust, szyi i dłoni mogą prowa
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 4 kwietnia 2018 r. Stereotypowo zabiegi z zakresu medycyny estetycznej były „zarezerwowane” niemal wyłącznie dla kobiet. Od kilku lat obserwuje się jednak znaczny wzrost świadomości męsk
Warszawa, dn. 12 stycznia 2018 r. Always Sensitive to miękkość, która zaskakuje!Poczucie bezpieczeństwa, miękkość i komfort ” takie wartości doceniają kobiety, szczególnie podczas „trudnych dni”. Aż 46%