Dzieci Dziecko LIFESTYLE

Coccodrillo przedłuża akcję „Ubierz marzenia”. Zebrano już ponad 1000 kg ubrań

Coccodrillo przedłuża akcję „Ubierz marzenia”. Zebrano już ponad 1000 kg ubrań
CDRL, właściciel marki Coccodrillo systematycznie angażuje się w akcje związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Obecnie trwa akcja „Ubierz marzenia” zorganizowana przy współpracy z fundacją Ubrania do oddania. Zebrane środki zasilą konto fundacji Mam

Data publikacji: 2021-03-04
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coccodrillo przedłuża akcję „Ubierz marzenia”. Zebrano już ponad 1000 kg ubrań
Kategoria: Dziecko, LIFESTYLE

CDRL, właściciel marki Coccodrillo systematycznie angażuje się w akcje związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Obecnie trwa akcja „Ubierz marzenia” zorganizowana przy współpracy z fundacją Ubrania do oddania. Zebrane środki zasilą konto fundacji Mam Marzenie.

Coccodrillo przedłuża akcję „Ubierz marzenia”. Zebrano już ponad 1000 kg ubrań Dziecko, LIFESTYLE - CDRL, właściciel marki Coccodrillo systematycznie angażuje się w akcje związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Obecnie trwa akcja „Ubierz marzenia” zorganizowana przy współpracy z fundacją Ubrania do oddania. Zebrane środki zasilą konto fundacji Mam Marzenie.

CDRL, właściciel marki Coccodrillo systematycznie angażuje się w akcje związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Obecnie trwa akcja „Ubierz marzenia” zorganizowana przy współpracy z fundacją Ubrania do oddania. Zebrane środki zasilą konto fundacji Mam Marzenie.

– Zaangażowanie w akcje charytatywne jest bardzo ważnym elementem naszej działalności. Na stałe współpracujemy z fundacją Mam Marzenie – zostaliśmy przez nią nominowani do konkursu Dobroczyńca Roku. W tym roku po raz kolejny wylicytowaliśmy złote serduszko Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – jesteśmy szczęśliwi, że mogliśmy przeznaczyć kwotę ponad 33 tys. zł na tak szczytny cel –– komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.

„Ubierz Marzenia” to wspólna akcja Coccodrillo i Ubrania do oddania. Dzieciaki szybko wyrastają ze swoich ubrań. Niepotrzebną już odzież dziecięcą, która zalega w szafie można zanieść do salonu Coccodrillo lub zamówić bezpłatnego kuriera, który odbierze paczkę. Każdy 1 kg  ubrań to 1 zł dla Fundacji Mam Marzenie.

#CoccodrilloPomagamy

 

Szczegóły:

https://www.ubraniadooddania.pl/coccodrillo

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Coccodrillo przedłuża akcję „Ubierz marzenia”. Zebrano już ponad 1000 kg ubrań Dziecko, LIFESTYLE - CDRL, właściciel marki Coccodrillo systematycznie angażuje się w akcje związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Obecnie trwa akcja „Ubierz marzenia” zorganizowana przy współpracy z fundacją Ubrania do oddania. Zebrane środki zasilą konto fundacji Mam Marzenie.
Hashtagi: #Dziecko #LIFESTYLE

A to już wiesz?  Jakość – jakie jest jej znaczenie w żywieniu najmłodszych?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy